当たり前をライフスタイルに🇦🇹

Austria🇦🇹の自然豊かなsteyrでの留学生活。

SAD.

ハロー!みずほです。こんにちは。

Hello. I'm Mizuho. How are u guys?

 

先週はクロアチアへ行ってきました。

Last week, I went to Croatia🇭🇷

f:id:Mizuho_ss:20170505023904j:image

 とっても綺麗かった❣😎

It was so beautiful. ❣😎

f:id:Mizuho_ss:20170505023947j:image

 

オーストリアに来てから3ヶ月目。

色んな国に行ったり(10ヶ国突破なう。)

授業が単発でアクティビティが多いスタイルが

短期集中型の私にはとっても合っていて毎日が楽しいです〜。いえーい!!!

 

It has been 3 months since I came here. I have traveled lots countries and taken classes which have not only lectures from teacher but also some presentation and activities. I like this style here. So it looks like I am having fun here. 

 

しかし!

However!

 

実はあまりうまく行ってないんです😂

今日は最近うまく行ってないことについて

喋らせてーーーー(耐えれんのや(笑))

 

To be honest, not all the things are going well. 😂 So this time I want to talk about bad things. 

 

 

上手くいかないのは、、、

インターンについて。

 

what the thing is not going well is ....

About Internship. 

 

なかなか見つからんのです。

50くらいにはメールを送ったり面談したりするのですが、

お給料問題

(ありすぎても少なすぎても問題)

仕事内容

(WEBマーケと書いていても実際聞いてみるとそうでなかったり、アルバイトと同じだったり。)

場所問題

(ロンドンと書いていたのにいや、フィンランドだよとか🇫🇮は?(笑))

 

I couldn't find internship which matches me. 

I sent so many mail to company already, but 

about salary 

about details of working (it's like just part-time-job or something??)

about place and term and so on.  

 

落ちるというよりは条件がーーって感じでたくさん探していますが、上手くいきません。落ちたこともありました。ドイツ語が喋れないもんでね😅

 

Sometime, I failed bcause I CANNOT SPEAK GERMAN. 😅

 

悔しい。

早く見つけたい。

 

 

もしヨーロッパ圏内でインターン情報ありましたら私に教えてください🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️

if you do know information about internship around Europe, please tell me. Please lol 😂 

キーワード/KEY WORDS

> Marketing ( Web)

>textile

>promotion 

>sustainability 

 

です!!!!お待ちしています!!!

 

 

Also I am looking for summer job in July. So any job is okey. I just want to experience and make money for backpack trip in August. 

Please tell me😂😂😂🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️